Agenda
 

 De eerstvolgende beurs
 waar wij aanwezig zijn:

 

3 juni 2018
Reptielenbeurs Houten
Euretco Expo Center Houten
Meidoornkade 24
Houten


[BEURSOVERZICHT 2018]
 

GARANTIE & DEFECTEN



 

STAPPENPLAN GARANTIE & DEFECTEN
Wilt u een artikel aanmelden t.b.v. garantie? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je garantieverzoek zo soepel mogelijk afhandelen.

1.  Meld bij onze klantenservice (garantieformulier) dat je een artikel retour wilt sturen.
2.  U ontvangt via e-mail een bevestiging van het verzoek en aanvullende informatie.
4.  Na ontvangst van de zending, stuurt Terramania een ontvangstbevestiging via e-mail .
5.  Terramania zorgt voor reparatie of vervanging van het artikel en zenden het product franco terug.



KOSTEN
Al onze garantie bepalingen werken volgens de carry-in garantie. ( Carry in garantie betekent dat de klant zorgt dat het defecte product bij ons terecht komt, en na reparatie retourneren wij het product op onze kosten.
Uiteraard mag u het product ook opsturen, echter zijn de verzendkosten voor uw rekening). Wij nemen de verantwoording dat het vervangende / gerepareerde product kosteloos bij u geretourneerd worden.

In sommige situaties, afhankelijk waar u woont, komen wij het defecte product kosteloos ophalen. Dit wordt bepaald of wij op korte temijn bij u in de buurt komen en dit kunnen combineren met een van onze bezorgroutes. Bij het aanmelden van uw garantieverzoek - zullen wij controleren of dit het geval is - is dit niet het geval, dan dient u het product zoals hierboven vermeld geretourneerd te worden.

Slechts wanneer het product defect bij u thuis bezorgt is (binnen 48 uur melden na levering) worden de retourkosten door Terramania vergoed. Dit betekent niet dat retourpakketten ongefrankeerd aan ons gestuurd kunnen worden. Gebeurt dit wel dan brengen wij daarvoor kosten in rekening of wijgeren wij het pakket bij ontvangst.

Mocht een retourpakket onverhoopt niet bij ons aankomen, dan bent u, als afzender van het pakket aansprakelijk. Zorgt u er dus voor dat het pakket met Handtekening voor Ontvangst (HVA) aan ons retour komt. Dit voorkomt onnodige discussies tussen ons, u en PostNL. (uiteraard mag je ook gebruik maken van andere pakketdiensten zoals - DHL, GLS, UPS, TNT-express, ect.)


Zie ook!